خبر مهم خاندوزی درباره تعطیلی سامانه یکپارچه | شایعه است

سخنگوی اقتصادی دولت گفت: هیچ تغییری در استفاده از سامانه یکپارچه در دولت صورت نگرفته است و اساسا استفاده از خودرو به عنوان کالای سرمایه‌ای به عنوان برخی اقشار مطرح است موجب افزایش قیمت می‌شود  و دولت تاکید دارد که از سامانه یکپارچه استفاده کند.
خبر مهم خاندوزی درباره تعطیلی سامانه یکپارچه | شایعه است
کد خبر : ۵۴۲۹۱

سخنگوی اقتصادی دولت گفت: نرخ رشد نقدینگی ۲۷ درصدی نسبت به آذرماه سال گذشته که ۳۳.۴ درصد بود ۶.۴ درصد کاهش پیدا کرده است.

سید احسان خاندوزی صبح امروز _سه‌شنبه بیست‌وششم دی_ در نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت، اظهار کرد: نرخ رشد نقدینگی ۲۷ درصدی نسبت به آذرماه سال گذشته که ۳۳.۴ درصد بود ۶.۴ درصد کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: رشد پایه پولی ۱۲ ماهه از ۴۵ درصد در فرودین به ۳۳.۵ درصد در پایان آذر ۱۴۰۲ کاهش یافته است.


سخنگوی اقتصادی دولت گفت: گزارش‌های صندوق بین المللی پول و سایر نهاد‌های بین المللی چشم‌انداز اقتصاد ایران در سال جدید میلادی بر استمرار روند کاهش تورم ادامه پیدا خواهد کرد.

خاندوزی اضافه کرد: در پاییز امسال ۷۰۰ هزار شغل جدید ایجاد شده است نرخ مشارکت اقتصادی با نیم درصد افزایش نسبت به پاییز سال گذشته به عدد ۴۱/۵ رسیده است.

وی تصریح کرد: هیچ تغییری در استفاده از سامانه یکپارچه در دولت صورت نگرفته است و اساساً استفاده از خودرو به عنوان کالای سرمایه‌ای به عنوان برخی اقشار مطرح است موجب افزایش قیمت می‌شود و دولت تاکید دارد که از سامانه یکپارچه استفاده کند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر